2024 yılına kadar Türkiye"nin dinamikleri cazip bir turizm yatırım ortamı sağlar/sağlamaz.
Türkiye"nin turizm sektörüne talebi 2024 yılına kadar ikiye katlanacak / %....artacak.
2024 Yılında Türk Turizminin % ... pazar payını güvence altına almak için .... adet yeni proje ile faaliyet göstermeliyiz.
2024 yılına kadar........ Kurumları/Ülkeleri yeni projeler ve işbirlikleri için ideal lokasyonlardır.
2024 yılına kadar yeni bölgelerde ve ülkelerde olmamız sürdürülebilir tanınırlılık ve üye memnuniyeti için çok önemlidir.11
Mesleki Gelişim Mesleki gelişim ve dayanışmayı artırırız.
Üye Mutluluğu Üyelerimize vay be dedirten hizmetlerle ve projelerle ilham verir ve teşvik ederiz.
Büyüme Gelirlerimizi, işbirliklerimizi ve üye sayımızı sürekli büyütürüz.
Geleceğe Hazır Olma ATURJET Markasını teknolojinin desteği ile üye odaklı bir şekilde daha da geliştiririz.
İşbirliklerin Yönetimi Doğru politikalar ve çözüm önerileri geliştirerek, kamuoyunu bilinçlendiren bir dernek olarak ve işbirliklerini kullanarak turizm yararına kanun ve politikaların oluşmasına katkıda bulunuruz.
Sosyal Sorumluluk Ülkemizin bilinirliliği arttırıp, marka bir ülke olarak cazibe merkezi olmasını sağlarız.
Sıra No | STRATEJİK AMAÇLAR | KRİTİK BAŞARI FAKTÖRLERİ |
---|---|---|
1 | Türkiye’nin Turizm’de Sürdürülebilir Rekabet Gücünü Artırmak, |
|
2 | Üyelerin Mesleki Yetkinliklerini Geliştirmek, |
|
3 | Sektörel İş Birliğini Güçlendirmek, |
|
4 | Ülke’nin Bilinirliğini Artırmak, |
|
5 | Türkiye’nin Turizm Sektörü İle İlgili Sorunlarının Çözümüne Katkıda Bulunmak. |
|
6 | ATURJET’in Etik Değerlere Bağlı İş Yapış Biçiminde Örnek Dernek Haline Getirmek. |
|
7 | Üye Memnuniyetini Arttırmak |
|
8 | ATURJET Üyelerinin Ekonomik Ve Ticari Hayatındaki Atılımlarında Bürokratik Süreçlerin Hızlandırılması |
|
9 | Ürettiğimiz Projelerle Fark Yaratmak |
|
10 | Verdiğimiz Hizmetlerde Fark Yaratmak |
|
11 | ATURJET Mükemmellik Ödülleri Vermek |
|
12 | Vermiş Olduğumuz Online Hizmetleri Arttırmak |
|
13 | Üye Memnuniyetini Arttırmak |
|